Jump to content
PyroForum.nl

Nog wakker?


morpheus

Recommended Posts

//Waarschuwing, extreem sarcastische humor welke kan kwetsen


Zoals blijkt moet je er ook niet boven op gaan staan.

Goed, het is misschien beter om dit soort dingen in de ochtend te doen, dan zijn er weinig mensen op de been dus kan er ook minder mis gaan met omstanders.

Link to comment
  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
Guest Ericz

Waarom ik wakker ben ?

Tja had deze avond hele leuke avond gehad , blowtje gerookt , muziekje in het parkje was allemaal wel lachen :P
Totdat er mensen die om ons parkje woonde gingen zeuren of de muziek uit mocht ;)
Verder zat ik van half 12 tot nu nog Counter Strike 1.6 te spelen . Wie speelt dat nog meer ? Graag reactie ,
lijkt me leuk om samen te cs'en.

Grtz , Eric

Link to comment

ik ben nog wakker omdat ik niet kan slapen en omdat ik alle fora die ik ken aan het na lopen ben ;) best nutteloos maar je moet iets deon tog?

Gebruik hoofdletters en leestekens en let op je spelling! Het staat in de regels. Je andere post trekt ook op niks dus dit levert je een warning op! - Prophet

Link to comment

Feestje gehad. De nodige biertjes gedronken. Waterpijpje gerookt(Nee, niet met wiet). Muziek geluisterd. Nu thuis nog wat tekstjes gekrabbelt, en zo ga ik slapen. Maar natuurlijk de gebruikelijke gamekeeper-(lees pyroforum)-check eerst even doen. Maarja, ik ga nu even verder koekeloeren op het forum en dan slapen.

Gr.

Mr.Paplu

Link to comment
  • 4 weeks later...
Guest Rico

Net nog wat mortiertjes inelkaar gezet, gaatjes maken, pucks eronder etc. En stuk of 100 D1 glitter stars gemaakt, ik vond ze zo mooi :)

Link to comment
  • 1 month later...

Hehe, nou tussen 00:30 en 06:00 is het nog.
Net een beetje overenthousiast aan het werk (programeren) geweest.
Nu toch maar weer gaan slapen... Ik heb wel een leuk schema deze vakantie, ik slaap nu vrijwel iedere dag van 05:00 tot 14:00. En dan te bedenken dat ik om 14:15 vaak school uit heb. Maarja, ik vind het geen probleem dat school binnen m'n slaaptijd valt, hoef ik me ook niet te vervelen op school :)

Link to comment
  • 2 weeks later...

Vandaag de 2 CD's van Sensation Black 2007 gedownloadt, dus die ben ik nu nog ff aan het luisteren...
En net Counter Strike gespeeld, wat de laatste tijd hier ook lekker lang door kan gaan.

Vakantie hè :)

(Mijn dag/nacht ritme is nu zo'n 15:00-03:00 ;))

EDIT:
Nu, 3:50 uur, kijk ik nog even How High
Vakantie hè :P

Link to comment

Nou... Ik ben nu van mening dat m'n dag nacht ritme nu ietsjes te ver begint te gaan, ik werd gisteren wakker om 5 over half 4... en ik ben benieuwd hoe laat ik vanavond pas op zal staan.
Mja, ik ben in ieder geval blij met vorderingen die vannacht geboekt zijn... Alleen houd ik me mond maar ff over het project waar ik nu mee bezig ben, al weet ik niet of het kwaad zou kunnen om dat te noemen.

Link to comment

Vakantie, vakantie...
Mijn normale ritme is nu verschoven van 1:00 tot 11:00(m'n weekendritme) naar 4:30 tot 13:30:
* 's Ochtends slapen.
* 's Middags iets voor mijzelf doen.
* 's Avonds en 's nachts gamen en internetten.

Ik wil het wel veranderen, er komt alleen niks van. :P

Greetz
IM

Link to comment

Nog wakker... :P
Gisteravond toen ik van msn ging opeens zin om te gamen, dus ben ik CNC3 online gaan spelen, na 3 leuke potjes was het tijd voor een ander spel, toen heb ik nog bijna twee uur Prince of Persia: Warrior Within gespeeld.

Toen was het 4:00...
En om 5:30 moest ik weer op de fiets zitten om kranten te bezorgen :)
Nu heb ik net ontbeten..
Uitslapen komt morgen na de kranten wel. ^^

Link to comment

Gisteren Die Hard 4.0 gedownload, dus die maar eens gezien...
Daarna leuke scenes van verschillende films gezien (Matrix Reloaded, Heroes, American History X, Léon), en nu is 't ineens bijna kwart voor 8. :P
("wat is 't ineens licht buiten" :))

Link to comment

Ik vond 'm wel goed...
Had ik eigenlijk niet 100% verwacht: bij het zien van de trailer dacht ik dat ze teveel op weg waren naar een "gewone Hollywoodfilm", met teveel Visual Effects erin.
Als ik ergens namelijk een hekel aan heb dan is het slechte CGI. :P
Maar dat vond ik dus allemaal best meevallen... ;)
Op IMDB scoort 'ie trouwens een 8.0, wat zeker niet slecht is.

EDIT:
Maar FUCK al die commerciele Hollywood-stakkers:
"The film was edited down to a PG-13 rating for commercial reasons, thus making it the first film in the series not rated R."
Oftewel: veel minder ge-"FUCK!"... :)
Zelfs de "fuck" van ""Yippi-kay-ay, motherfucker" was bijna niet te horen omdat 't was gecamoufleerd door een gunshot.

Ergens op IMDB was al gezegd dat 't eigenlijk geen Die Hard film is, maar "gewoon" een Bruce Willis film met het label "Die Hard" erop geplakt, om alleen maar meer geld te verdienen.
En daar ben ik het helemaal mee eens...


"OnTopic": Damn, vakantie geeft echt energie! Of school slurpt 't juist weg; heb 6 uurtjes geslapen maar ben nu meteen klaarwakker... :P

Link to comment
  • 2 weeks later...

Klein bumpje. Gisteren ben ik rond 4:00 gaan slapen, en ik denk dat dat vandaag ook zo zal zijn. Tegen die tijd kan ik meteen even een stukje verse blackmatch gaan testen, want dat zal dan wel droog zijn. Om een of andere reden heb ik de laatste tijd steeds zin om na 24:00 lekker te gaan pyrotechnieken en knutselen. Straks ga ik nog even een online bestellingkje zetten voor chemicalien, onder het genot van keiharde zware metal (door een koptelefoon).

Link to comment

Lang Leve Torrents... :P

Net Tears of the Sun gezien, en daarvoor The Departed.
Tijdens de laatste film popte er zo'n leuk ballonetje uit m'n startbalk met de mededeling dat The Bourne Ultimatum klaar is met downloaden, dus die zal ik ook nog even zien...
Als de kwaliteit tenminste een beeeetje goed is: 't is helaas nog een "CAM"...
En dan hopelijk niet al te laat naar bed; gister was 't alwéér licht voor ik sliep :P:)

EDIT:
Second thought: toch maar niet...
De kwaliteit is bagger, en het geluid is nog erger. Daarnaast is er nog geeneens een ondertitel voor beschikbaar, dus die film wacht nog maar een maandje. (dan dvd-kwaliteit)
(als 't een beetje goed geluid was geweest had 't nog wel zonder ondertitel gekund, maar helaas)
Ach ja: beetje goede nacht was ik toch wel eens weer aan toe...

Aan iedereen die nu nog wakker is:
Voor zometeen Slaap-Ze ;)

Link to comment

Ik slaap de laatste tijd echt zeker niet meer dan 2 a 3 uur per nacht.
Ik heb namelijk vorige week(8-9dagen geleden) mijn enkel gebroken, en kan gewoon simpelweg niet slapen door de pijn.

Daarvoor sliep ik ook pas elke dag om 6 uur ofzo, maar was te verneukt om te kunnen posten :P .

Ohja aanrader voor een film, Transformers, verhaal redelijk vaag, en het is ook niet echt een chronologische film, maar de special effects zijn van de bovenste plank.
Morgen ga ik de simpsons film kijken, lijkt me ook wel grappig, aangezien ik de hele dag thuis zit, kijk ik de films altijd in de middag, aangezien er dan echt geen flikker op tv is.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...