Jump to content
PyroForum.nl

Nog wakker?


morpheus

Recommended Posts

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nog steeds in leven. :P 3.20 uur nu en de whisky en chinese weet-ik-veel-hoe-het-heet shite smaakt me nogsteeds goed.

Damn, moet morgen weer vroeg op en trug naar huis.

Eerst nog maar een slokje doen.

Gr33tZ

[edit] 4.36 Still going strong. Maar m'n bed begint te lonken. [/edit]

[edit2] 5.46 Last man standing! Maar nu toch naar bed denk ik zo. Laters [/edit]

Link to comment

Het is 1:26 en Nitro heeft pijn, erg veel pijn. In zijn hart. Maar toch is Nitro er wel behoorlijk blij om :D . Ik ben gaan slapen om kwart voor twaalf, en kon niet slapen tot half een. Ik had continu waanbeelden en angsten over de redelijk ferme load NG en EGDN (uberhaupt al ontzettend dom/slecht om dat gewoon te storen met wat extra maatregeltjes) die 3 kilometer verderop in een ander huis in een kast stonden, eigelijk de hele avond al. Ik had er dan wel aceton bij gedaan, een scheutje EGDN en wat extra soda, toch kon ik mezelf niet koestern. En gezien het gevoel rationeel en irrationeel niet goed en zó intens was kon het niet langer.
Ik ben eruit gegaan, er naartoe gefietst en er een hoop gec. natronloog bij gegoten. De hele troep heb ik later over verschillende plekken buiten zorgvuldig "uitgesmeerd." Met een betrekkelijk fijn gevoel kan ik nu zeggen dat er niet meer direct gevaar is, maar ik heb wel "pijn" dat ik al dat werk, de chemicalien en de belofte van mijn dynamiet voor oud en nieuw niet na kan leven. Maargoed.

Eindgevoel: :D:(:P

Safety comes first, no doubt about it.

Link to comment

Ik ga ook nu maar slapen, net een mooi meisje ontmoet, blijft bij me slapen :( .
Kom net van een andere buurt af, heb mijn laatste knaller van 100 gram afgestoken, ik heb helaas moeten rennnen voor mijn leven, de blauwe smurfen kwamen weer dichtbij....

Maarja ik ga nu mijn tijd goed besteden... :P (nee geen vuurwerk deze keer :D )




Lttrzzz

Link to comment
  • 3 weeks later...

Ik ben nog Frans aan het leren (toetsweek :( ) en tijdens 'deze korte pauze' post ik hier nu dus dit...

altijd leuk, die regelmatige werkwoorden op -ir...
je finissais, tu finissais, il finissait, nous finissions, vous finissiez, ils finissaient (ik eindigde, enz)
Even uit het hoofd, dus correcte spelling is niet gegarandeerd :P

EDIT: kleine verbetering, blijkbaar niet goed genoeg geleerd...
het is 'ik eindigde' en niet 'ik zal eindigen'

Link to comment

Ik haat frans!!! :( Door die *$&#@&-talen ben ik 2 keer blijven zitten.!

Maargoed...
Voor de mensen die nu toetsweek hebben, succes. Ik heb geen toetsweek. Ik was nog even de demo van Battlefield 2142 aan het spelen, en ik vond er niks aan. Maar het is laat dus ik ga slapen.

Gr.

Mr.Paplu

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik ben verslaafd geraakt...................aan het forum!

Het is best ernstig. Ik heb de afgelopen 4 dagen niet geslapen voor 2 uur (als ik om half twaalf naar bed ging) omdat ik steeds voordat ik naar bed ging weer ging kijken of er nog nieuwe posts waren. Ik kan geen post missen. Ik ben zelfs een keer boos geworden op mijn vriendin toen ze mijn venster wegklikte met waarin de 'View New Posts' geopend waren, omdat ik bang was dat ik ze niet meer terug kon zien. Het eerste wat ik doe als ik 's ochtends opsta, is controleren of er nog iemand gepost heeft, en gister nacht om 4 uur ofzo werd ik wakker en heb ik snel nog even de posts gechekt (was niks nieuws bijgekomen).

Weet iemand een remedie? Ik wil meer slapen want ik trek het niet langer :(

Link to comment

Ik ben nu NOG wakker. Vannacht heb ik halfdronken voor de Postbank gelegen om er op tijd bij te zijn om kaartjes te kopen voor de Red Hot Chili Peppers! :( Het is gelukt, nu eindelijk weer thuis dus ik ga zo maar eens naar bed. Kaartverkoop was vandaag om 10 uur begonnen. Ze komen 24 juni in het Goffertpark in Nijmegen. Gaan er nog meer mensens hier naar RHCP? Ben benieuwd.

Gr.

Mr.Paplu

Link to comment

Oi!

Ik ben nu ook nog wakker(duh). Ik heb net verdomme meer dan 3 kwartier vast gezeten :rolleyes: !!
A.C.A.B!
Dus ben nu even al mijn frustratie's aan het uiten ;) . Ik begin alweer een beetje te kalmeren en ik denk dat ik zometeen maar eens richting mijn bedje ga kruipen :mellow: , ligt een stuk lekkerder dan die stomme vierkante houten kamertjes die ze daar bij de Politie hebben ;) .Slaap lekker allemaal!!

Houzee

Wolfsherz

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...