Jump to content
PyroForum.nl

Nog wakker?


morpheus

Recommended Posts

Naar een idee van Epiphonix @ Chemieforum.nl (klik) dump ik dit hier ook maar eens:
(omdat het voor de meesten hier nu vakantie is, heb ik de tijden ff veranderd)

Echt veel valt er niet meer uit te leggen, maar als het dus tussen 00:30 uur en 06:00 uur is, post hier dan waarom je nog wakker bent, enz.


Mijn interessante reden:
Ik prutste tot 23:30 aan een betoog Filosofie, daarna ff een uurtje MSN en vervolgens keek ik het einde van "Red Dragon" tot 00:50 uur, dus daarom heb ik nu nog energie over... :)
...en nu luister ik de Powermix @ 538 (klik)
Owh ja: en het is VAKANTIE :D

Dusz... :angry:

Link to comment
  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wil ff weten of er nog nieuwe posts zijn! :)


Deze is net vers van de pers, heb net de mhn afgestoken, echt te ziek...
Was mss iets te veel van het goeie..., zat ook nog zo'n 10 g NC bij :angry:
Ik schrok echt best wel, ben meteen weg geboekt.... :D



Lttrz
Link to comment

Kom net van een feesie van de korfbal vereniging af. Lekker bier gezopen voor 1 euro dus dat gaat er snel in. En altijd als me pc nog aanstaat nog even de posts checken op het forum. Net overigens wat Widowmakers strijkers afgestoken, die gaan echt zacht ( 0.8 gram flash). Ohja voor de mensen, ik ben geen korfbal homo kwam alleen voor het bier :angry:

Link to comment

Oke, kom net trug,
mijn *&%$# cell levert nog geen flikker op, maar ben toch nog relatief blij :D

Heb net mijn laatste NC af gestoken, maar niet op de hoge manier,heb net gewoon alles los in een sigareten pakkie afgestoken, was ook nog redelijk hard, zag alleen nog overal stukkies branden.... :angry:

Volgende keer maar weer gewoon detoneren.(ook nog 10* zo hard... :) )


Lttrz

Link to comment

Hihi, kwam om 2uur thuis van een vriend. Was daarvoor even naar buiten gegaan om me pijl aftesteken, maar toen kwam volgens mij de Politie even langswippen en heb hem in de bosjes gegooit en weg gerent. Eenmaal later weer aangekomen op die plek kan ik me pijl niet meer vinden =[ Dat word morgen even zoeken (hoop niet dat een klein kindje hem vind ofzo)
Toen 1 uur tv gekeken Raymond services ofzo (dat progamma over het overleven in de wildernis)
Ga zo slapen even wat computere.

PS: 15 jaartjes jong

Link to comment

Ik ben eigenlijk al te laat voor dit topic maarjah wat kan ik zeggen:
Ik hou van de nacht, dan kan je rustig doen waar je zin in hebt.


Reden van men online zijn : Zoals meestal aan het lezen in enkele PDF books :D Men kennis aan het verruimen en als ik dat niet aan het doen ben ben ik wel wat in elkaar aan het knutselen of wat aan het synthetiseren :P

Greets,

Link to comment

Nu is het legaal idd :P.
Ik ga zo nog ff weg, naar een maat van me, nog ff biertje drinken en blowtje roken, loop nu nog ff muziek te maken.
En ga over een paar uurtjes slapen.


En fock slaap, ik kan genoeg slapen als ik dood ben...


Lttrz

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...