Jump to content
PyroForum.nl

LOGO Ontwerp Wedstrijd


gamekeeper

Recommended Posts

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mja je kan wel weer met een opvallend achtergrondje of lettertype gaan werken, maar ik heb zoiets van: dat lijdt je een beetje af van de site zelf. De letters wit maken zoals nu het geval is zou wel kunnen.
Ja ik zat ook niet te denken aan kanariegeel ofzo, maar gewoon iets anders als blauw.
Link to comment
Mja je kan wel weer met een opvallend achtergrondje of lettertype gaan werken, maar ik heb zoiets van: dat lijdt je een beetje af van de site zelf. De letters wit maken zoals nu het geval is zou wel kunnen.


Agree, ik vindt hem zoals hij nu is best goed. Tenminste niet te opvallende effectjes of letters. Gewoon een mooi rustig logo is het beste imo. Niet te druk, niet te opvallend.
Link to comment
  • 2 weeks later...

verdomd... :D
Mon excuses...

(ik kan 't niet meer veranderen omdat 'ie dan begint te zeuren over max. 10 afb. enz)

En ik zie de fout nu ook: RSDZ had jouw plaatje gequote ('goede link gepost') en ik had dat niet gezien :)

@ Infernoman: wel poging gedaan, maar bij mij zeurde 'het forum' over .BMP :angry:

Link to comment

Hmm, de eeste van chriz vind ik zeer geschikt om als button te gebruiken op andere sites. De andere van hem zouden zeer goed staan op deze site, net als die van Cold as Ice, rvd 2002 en Twices. Deze passen het meeste bij de stijl van dit forum (dat één van de voorwaarden was) en passen ook het meeste bij mijn persoonlijke keuze. :angry:

Link to comment

Over dat simpel en strak van een banner ben ik het met je eens ja. Over dat plaatje van Banana kan wel redelijk goed bij een rode forum skin.

Verder vind ik de plaatjes van Toxicsnake, Pjee, Banana en Cold as Ice wel mooi, mits ze bij het passende skin zijn. Met een blauwe achtergrond heb ik nog niet "hét" plaatje gezien, ik vind ze allemaal erg op elkaar lijken.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Ik vind dat er geen andere kleuren dan witte en blauwe tinten in zouden moeten zitten. En het geheel zeer eenvoudig moet worden gehouden. (Weinig felle kleuren, drukke achtergrond,...). Een beetje zoals een pictogram: "Eenvoudig maar duidelijk"

Max

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...