Jump to content
PyroForum.nl

ik ben Bas


BZ boom

Recommended Posts

Ik zal me bij deze ook even voorstellen. Mijn naam is Bas, op dit moment nog 17 zomertjes jong maar daar komt over 5 dagen verandering in :lol: Knallers maken met chemicaliën doe ik sinds gisteren maar mijn interesse in vuurwerk loopt terug naar de tijd dat ik nog op de kleuterschool zat... Het is alleen wat serieuzer geworden (rotjes hebben plaats gemaakt voor mortieren B)). Ik zit nu in het laatste jaar van VWO en ik heb een exact profiel dus scheikunde interesseert mij wel. Ik hoop dan ook het één en ander te leren op dit forum, en verder gewoon een leuke hobby er aan over te houden door het zelf maken van vuurwerk e.d.

Als je vragen hebt, stel ze gerust! :D

Link to comment

@ Julicher: Nee, zelf dat soort dingen maken, daar begin ik niet aan hoor! Beetje knallertjes en later misschien een paar pijltjes, maar verder koop ik het lekker allemaal!

@ Warcore: Ik mag lijen dat die muis een hap uit je strontboerenkop heeft genomen :lol:

Link to comment
Ik zal me bij deze ook even voorstellen. Mijn naam is Bas, op dit moment nog 17 zomertjes jong maar daar komt over 5 dagen verandering in :lol: Knallers maken met chemicaliën doe ik sinds gisteren maar mijn interesse in vuurwerk loopt terug naar de tijd dat ik nog op de kleuterschool zat... Het is alleen wat serieuzer geworden (rotjes hebben plaats gemaakt voor mortieren B)). Ik zit nu in het laatste jaar van VWO en ik heb een exact profiel dus scheikunde interesseert mij wel. Ik hoop dan ook het één en ander te leren op dit forum, en verder gewoon een leuke hobby er aan over te houden door het zelf maken van vuurwerk e.d.

Als je vragen hebt, stel ze gerust! :D


Ook welkom ,(Knaller maken met chemicalien doe ik sinds gisteren), En uuh kom je toevallig uit Utrecht ,nee geintje

Veel leerplezier op het forum... greets
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...