Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben Dennis


dennisman

Recommended Posts

Momenteel zit ik natuurlijk een beetje krap ik de tijd ,Maar de afgelopen week toch nog wat uurtjes vrij kunnen maken om een raket / vuurpijl pers te maken ,met zeer goede resutaten .

Een 12 tal vuurpijlen gemaakt en afgeschoten zoal ( kno3,C ) kno3 ,dextrose)kno3, suiker )kno3,C,Ti )

Allemaal (op een paar cato's na) tussen de 50a 100 meter hoog, behalve de suiker varianten

Echt mooi is de Ti variant een dikke zilver staart van 50m+

Verder in mijn paar jaar hobby nog veel heel veel flash knallers gemaakt ,diverse sierpotten

Link to comment

Ten eerste: Welkom :D

Ten tweede:

Verder in mijn paar jaar hobby nog veel heel veel flash knallers gemaakt ,diverse sierpotten

Sierpotten/Cake's maak ik het liefst.
Heb je er toevallig nog een paar foto's van ofzo?
En wat stop je er o.a. als loads in? :lol:

Duvel..B)
Link to comment

De drie ouwe , en nog steeds helemaal gek van vuurwerk m'n moeder zei al nu je papa bent zal je er wel mee stoppen he' uhh nee ..

Maar wel het verstand er bij gebruiken dat is heel belangrijk anders gaat het echt fout.

Maar goed ik zal de regels effe lezen zal wel ong. het zelfde zijn als bij chemixtry dus dat komt wel goed.

Ik zal binnenkort wel wat foto's/film's uploaden .

Weltrusten ,ooo nog een 4 uurtjes slapen en dan komt de kleine weer schreeuwen.

Link to comment

:D Welkom B)

Veel plezier hier hopelijk leer je hier nog wat nieuws op het forum en leren wij mss
wel nog wat van jou ook :lol:

Voor de rest veel succes met het doorgeven van het Pyro-Gen, je kindje zal vlug genoeg gefascineert zijn als het wat ouder is door wat jij allemaal ineen knutsteld B)


Groeten,

Link to comment

Nou ervaren, laat ik het zo zeggen ik weet wat ik doe,Door vaak en veel te lezen op dit forum en chemixtry

Ik heb geen op leiding gehad met veel scheikunde ,ik geloof 1 uur in de week 1 jaar lang (13 jaar geleden ong.) dus het meeste daarvan is al aardig vervaagt ,

Maar al met al kan ik me aardig redden aleen ik heb nog niet alle chems die ik wil hebben, Kno3 is geen probleem ik heb nog 75 kg staan, maar chloraten perchloraten is toch wel een probleem of ze zijn
onbetaalbaar,

Link to comment

Ik ben hovenier ,dus ook deels wel voor mijn tuin en het is echt een mooie groene tuin.

Voor opslag heb ik twee dikke plastic bakken met een goede sluitende deksel, en het zit nog in de originele verpakking.

Maar vinden jullie dat echt zo veel dan?? drie zakken .

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...