Jump to content
PyroForum.nl

Nieuws Topic [OUD]


morpheus

Recommended Posts

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Het is volgens mij niet nieuw, maar moeten jullie dit zien :

http://www.youtube.com/watch?v=4q4PISEnch0

Stel gasten zie zo'n 'pijpbom' afsteken. Die jongenkreeg dus mooi wel een stuk metaal onderin zijn buik. Zo zie je maar hoe gevaarlijk die dingen zjn. Zo, zo stom. Ook nog stoer doen met een peukie in z'n bek. Echt zo stom.


OMG! ik was er ook bij toen dat filmpje gemaakt werd (gelukkig ben ik niet te zien). Een paar debielen uit mijn dorp hadden een pijp dichtgeknepen met flash erin. Ik zei: Doe dat echt nooit meer!!, maar ze staken hem toch af. Ik gaf nog het advies om ergens achter te gaan staan ivm met stukken metaal. Ik zat lekker in een slootje...Is overigens al een paar jaar terug gebeurd.
Link to comment

Tsjah, ik kan er over mee praten als het over croftybommen gaat, zelf heb ik ze nooit gemaakt of gezien dat ze gemaakt werden, alleen waren er bij mij op school mensen die mij vroegen hoe het werkte, ik heb ze maar geen antwoord gegeven omdat ik er niet veel zin in had ze te helpen.

Een paar dagen later kwam er een op school met brandwonden aan z'n handen en gezicht, te vroeg ontploft...

Ik ga niet zeggen dat er een hogere straf op het maken van bommen zou moeten komen aangezien ik zelf ook wel eens het een en ander af zet, maar ik zorg er altijd voor de volle 100% voor dat er niemand of niets is wat of wie ik schade aan kan doen, helaas zou dat voor de politie er niet toe doen. Ik en de meeste hier doen het uit interesse en vaak ook nog om de voldoening van het maken van de stoffen, deze vaak minder intelligente volgzame groepsdieren doen het puur om stoer te zijn of alleen voor de kick.

Ik walg er van, dit is precies wat de wereld kapot maakt !

Link to comment
  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...