Jump to content
PyroForum.nl

Vaseline


Duvel

Recommended Posts

  • Root Admin
De upload functie werkt alleen in het fotovideo gedeelte. Dus als je snel een filmpje wilt laten zien is de enige optie rapidshare :lol: . (Eventueel zou iemand gamekeeper kunnen vragen om de upload optie op alle forums aan te zetten)

Uploaden kan als het goed is overal. Alleen maximale bestandsgroptte is echter 8MB. Voor grote bestanden, a 42,8MB, is RapidShare juist wél handig.
Link to comment

Zeer mooie tut en zeer mooi resultaat!

Alleen: "Gebruik een kogelmolgen als nodig is." => Gebruik een kogelmolen als het nodig is?

En: "Ook dit moet in poeder vorm zijn of worden" => Ook dit moet een poeder zijn of worden? "In poeder vorm worden" is nogal een rare en incorrecte zin volgens mij. "Ook dit moet een poeder worden" kan ook nog beter maar het is al een verbetering. :lol:

Toch thumbs up voor je, puik werk!

Link to comment
Gebruik een kogelmolgen als nodig is.

Hiermee bedoel ik de Bariumnitraat, als je die in een vijzel niet fijn genoeg krijgt.. kan je het altijd nog 10 minuten in de kogelmolen doen.. B)

Ook dit moet in poeder vorm zijn of worden

Uuhm.. tjaa :lol:
Link to comment
Hiermee bedoel ik de Bariumnitraat, als je die in een vijzel niet fijn genoeg krijgt..


Ik doel er niet op dat ik niet wist wat je er mee bedoelde, ik wou gewoon zeggen dat die zin grammaticaal niet klopt en dat er een spellingsfout in zit.

Gebruik een kogelmolgen als het nodig is. Of nog beter: indien nodig.

Het is mss mierenneukerij, maar op de details wordt het verschil gemaakt tussen goed en fantastisch. :lol:
Link to comment

Joepie ik heb je PowePoint Tutorial ook kunnen zien. Erg mooi. Maar waarom heb je je Ba(NO3)2 niet even gemilled dan ? Mooi werk, ik zou alleen zelf deze hele comp toch wat beter geprobeert te mixen, hoe moeilijk dit ook is.

Zelf zal ik er eentje namaken Duvel, zodra ik me HNO3 heb.

Groetjes, Yellowcard :lol:

ps. Ik heb het filmpje niet kunnen bekijken, ik kan geen quicktime installeren op mijn pc. Kun je het filmpje misschien ofzetten naar een ander soort ? wvm van Windown Movie maker moet wel lukken. Alvast bedankt !

Link to comment

Ik heb ook geen quicktime en kan hem ook niet zien...
Er zijn wel converters die het formaat kunnen veranderen, maar dit duurt lang en de kwaliteit gaat vaak (ernstig) achteruit... B)
gelukkig kan ik wel gewoon QuickTime instaleren. :lol:

Ik had een camera gezien waarbij je kon veranderen in welk formaat ie filmde. Dat was wel handig.
Die van ons neemt op in .AVI en kan dus gewoon met WMP bekeken worden.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...