Jump to content
PyroForum.nl

Melkpoeder + Fietspomp


Wacko

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
ik heb t laatst ook geprobeert maar t waxinelichtje ging uit dus ik heb wat ge experimenteert en toen ben ik op did ontwerp uitgekomen 8)
benodigheden:
*lege pringels bus
*fietspomp
*electroniche aansteker met lange buigbare hals
*melk poeder
*3 of 4 stokjes
*tape of/en lijm
stap 1:pak de pringels bus en de fietspomp maak aan de onderkant een gat waar de fietspomp in kan maak vast met wat tape.
stap 2:pak de stokjes en maak die aan de onderkant vast zodat hij rechtop blijft staan.
stap 3:maak ongeveer 5 cm onder de rand van de bovenkant een gat waar de aanstekerdoor kan laat hem aan de binnenkant tot de helft uitsteken maak aan bennin en buitenkant vasr met tape.
stap 4:buig de hals van de aansteker aan de buitenkant om en tape onderaan vast.
volia klaar is kees.
voor gebruik vul de bus voor 1 kwart met poedersteek de aansteker aan en pomp de poeder door de bus resultaat bij mij:steekflam van 5 meter

Ik heb het geprobeerd en t werkte goed maar de vlam was geen 5 meter dat is wel wat overdreven.
Link to comment
  • 2 months later...
Je kan em net als dat waxine lichtje gewoon neerzetten. Ik had het over zo'n ouderwetse die blijft branden als je em aan gezet hebt.  8)


Ik heb een beter idee:
Zet gewoon een gasbrander op de grond en gooi het daar in. :D
:idea: als je naar m'n website gaat en dan drukt op'foto's' zie je het resultaat.
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...