Jump to content
PyroForum.nl

Nieuw forum systeem


Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Je praat een beetje wartaal, verklaar je nader.

De nieuwe indeling staat compleet los van IPB/PHPBB, als we terug gaan op PHPBB is de indeling nog steeds net zo onduidelijk als nu.
Hetzelfde geld ook voor de layout, die kan ook gewoon aangepast worden, al hadden we eerst de standaard lay-out van PHPBB en nu de standaard lay-out van IPB.
Over het gedeuns van lijkt teveel op Chemixtry, heel veel fora gebruiken IPB en meer dan de helft gebruikt de standaard lay-out. Eerst leken we ook op heel veel andere fora met de standaard PHPBB lay-out.
Link to comment

Ik vind dit 'nieuwe' Forum wel aardig, er zijn flink wat nieuwe opties bij, maar dat vind ik net echt nodig :) .
Ik was zeer tevreden met het vorige, daarom heb ik ook liever die.
Hoewel ik de Smilies ook leuker begin te vinden.. :P

Duvel.. :P

Link to comment
De nieuwe indeling staat compleet los van IPB/PHPBB, als we terug gaan op PHPBB is de indeling nog steeds net zo onduidelijk als nu.
Hetzelfde geld ook voor de layout, die kan ook gewoon aangepast worden, al hadden we eerst de standaard lay-out van PHPBB en nu de standaard lay-out van IPB.
Over het gedeuns van lijkt teveel op Chemixtry, heel veel fora gebruiken IPB en meer dan de helft gebruikt de standaard lay-out. Eerst leken we ook op heel veel andere fora met de standaard PHPBB lay-out.

Je begrijp mij totaal verkeerd, ik heb het daar niet eens over :)
Ik heb het over dat rocketry, sier ect.. weg is.
Dat is allemaal onder devices gebracht, nu zijn ze daar blijkbaar mee bezig (gelukkig) want dit zuigt.
Link to comment
Je begrijp mij totaal verkeerd, ik heb het daar niet eens over :)
Ik heb het over dat rocketry, sier ect.. weg is.
Dat is allemaal onder devices gebracht, nu zijn ze daar blijkbaar mee bezig (gelukkig) want dit zuigt.

Juist, de indeling dus :P met indeling bedoel ik hoe rocketry en sier etc. in 1 deel zijn gepleurd, lees nu al mijn posts in mijn topic nog eens en je zult het begrijpen. :P
Link to comment

Er is al een uitgebreid topic over het nieuwe forumsysteem.
Waarom dan nu opeens een nieuw topic erover openen?

Er worden continu dingen veranderd aan het forum op dit moment.
Ja een andere skin zal ook wel komen, maar als iemand zich geroepen voelt: Maak er een!
Ook de verdeliong van de fora word nog ge-optimaliseert. (oa door het gebruik van sub-fora)

Trug naar het oude gaat niet gebeuren, dus een onzinnige poll.
Hier gaat nu een slotje op, verdere discussie in het goede topic.

Gr33tZ

Link to comment
Juist, de indeling dus :P met indeling bedoel ik hoe rocketry en sier etc. in 1 deel zijn gepleurd, lees nu al mijn posts in mijn topic nog eens en je zult het begrijpen. :P

Jij bent vaag :)
Ik heb het over de indeling van pyro, begin jij over de lay out waarom IPB beter is dan PHPBB ect..
Daar heb ik het niet over!!!
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...