Jump to content
PyroForum.nl

Nieuw forum systeem


Recommended Posts

:) Wow...
Ik vind dit inderdaad ook veel minder overzichtelijk.
Bijvoorbeeld het subforum Rookbommen weghalen leek me nog wel wat, dat zou dan bij overig komen oid.. Maar dit lijkt me erg onoverzichtelijk worden. De Subfora Beginners, Sier, Tools, Overig, etc.. waren stukken overzichtelijker IMO.

Gr.
Stijn

Link to comment
  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Root Admin

Ik heb de sectie "Rookbommen" verwijderd omdat ik dit een soort van semi-vrijplaats voor het overtreden van de regels vond. Vele topics die praktisch allemaal over exact het zelfde gaan. "Tools" is gewoon "Tools" gebleven. "Overig" is veranderd naar "Algemeen". "Sier" is "Devices" geworden met daarbij de topic uit "Rookbommen" en "Raketten & Vuurpijlen".

Misschien hadden "Raketten & Vuurpijlen" beter een aparte sectie kunnen blijven, maargoed.

Heel veel secties met relatief weinig topics/posts komt de overzichtelijkheid ook niet ten goede lijkt me.

Misschien weten jullie nog betere Nederlandse namen voor "Devices" en "Tools".

Link to comment
Misschien weten jullie nog betere Nederlandse namen voor "Devices" en "Tools".


Volgens mij zijn de correcte vertalingen;
Apparaten, Hulpmiddelen.

Lttrz
Link to comment
Misschien hadden "Raketten & Vuurpijlen" beter een aparte sectie kunnen blijven, maargoed.

Heel veel secties met relatief weinig topics/posts komt de overzichtelijkheid ook niet ten goede lijkt me.

"Raketten & Vuurpijlen" kan toch ook een sub-forum worden in "Devices"...
Dan heb je niet zoveel onderwerpen op de "hoofdpagina" maar is het toch overzichtelijk...
Link to comment

Volgens mij kun je geen subforum ín een subforum maken. :P
Tools lijkt me toch een goed woord, Devices... jeetje, wat is nederlands moeilijk.... :)
Je kan het wel exact gaan vertalen, maar dan staat het écht niet. (Pepcore... :D )

Verder háát ik fora met enorm veel pagina's in een subforum, vandaar dat meerdere kleine subfora mij beter leek.
Maar dat is natuurlijk aan GK zelf. :P

Link to comment
Chemieforum.nl gebruikt deze MOD voor Invision Power Board voor Sub- en Superscript...
Deze is voor versie 1.1.x maar misschien werkt hij hier ook... :P
(misschien heeft gamekeeper allang iets, maar ja, 'k dacht ik zeg 't maar ff :P )

test:
H<sub>2</sub>O
H2O

Er zijn al mensen die op dit forum ook sub en superscript gebruikt hebben, maar hoe... :)
Link to comment

Nu, ik kom net terug van kamp en nu zie ik dus die nieuwe opmaak. En ik vind het verschrikkelijk :P:) ! De vorige lay out was juist zo mooi, duidelijk, niet te druk, werkte makkelijk en het was handig hoe te zien dat er wat nieuws was gepost.

Ik vind dit echt niet leuk, waarom is het verandert ? Wanna-be chemixtry ?

Link to comment

Hallo mensen,

Ik wilde graag de harde cijfers weten van wie dit nu leuk vind, en wie niet.
Natuurlijk zal dit forum super handige nieuwe dingen hebben, waarvan het uploaden op het forum zelf er 1 is. Maar er zijn ook nadelen. 1 Hele grote en belangrijke hievan vind ik de lay out en opbouw/maak. Dit was bei het vorige forum gewoon perfect.

Graag uw mening !

Groetjes, Yellowcard

ps. Zelf wil ik terug naar het oude.

Link to comment
Indeling vind ik juist vervelend.
Lay out is prima verder, maar om alle aspecten van pyro onder te brengen in 3 subforums...
nee dat is klote....

Ja maar dat heeft niets met het nieuwe forum te maken, sterker nog, met dit forum kun je zelfs nog veel meer onderdelen maken dankzij de sub-fora.
Link to comment
Ja maar dat heeft niets met het nieuwe forum te maken, sterker nog, met dit forum kun je zelfs nog veel meer onderdelen maken dankzij de sub-fora.

Dat heeft zeker weten wel wat ermee te maken!
Dat was toch niet bij het oude forum ofwel?

Zoals ik al zij, lay out is goed, maar alles onderbrengen onder 3 subforums is slecht.
Dat is het enigste wat veranderd zou moeten worden, dan is het pas ideaal.
Link to comment
Dat heeft zeker weten wel wat ermee te maken!
Dat was toch niet bij het oude forum ofwel?

Zoals ik al zij, lay out is goed, maar alles onderbrengen onder 3 subforums is slecht.
Dat is het enigste wat veranderd zou moeten worden, dan is het pas ideaal.

Ja maar toen dit forum er net was was de indeling wel goed, GameKeeper heeft het daarna gewoon aangepast.
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...