Jump to content
PyroForum.nl

Nieuw forum systeem


Recommended Posts

  • Root Admin

Ik heb zojuist het nieuwe geadvanceerde forum systeem Invision Power Board geinstalleerd. Jullie kunnen gewoon inloggen met je huidige gebruikersnaam en wachtwoord. Als er problemen zijn of dingen niet werken zoals het zou moeten dan hoor ik het graag.

Nieuwe functie voor gebruikers:
bestanden toevoegen bij posts (upload dir is niet meer nodig)

Voor ons als moderators hebben wij nu meer middelen tot onze beschikking voor het handhaven van de regels (temp ban etc.). Wees gewaarschuwd dus!

EDIT: het toevoegen van bijlages lukt om de één of andere manier niet meer, ik ga dit proberen op te lossen.

Link to comment
  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Met 1 woord: Nice! Ik denk dat dit een goede vooruitgang is voor het forum. Komt er nu ook een afgeschemd gedeelte waar zoveel over wordt gezeurd of niet? Pfff, ik schrok trouwens wel toen ik zag dat het forum eraf was, ik dacht even de vrienden van de AIVD zijn langsgekomen. die knop quick edit en al die opties zijn trouwens wel heerlijk zeg, ik vind het nu al een grote vooruitgang. :)

Link to comment

idd veel leuke extra's(top 10 posters van de dag :) )
Alleen de link naar de regels(linksboven) doet het nog niet.
Waar worden de attachments gehost als je er eentje in je post zet?
verder mooi forum

Post Scriptum :P <--haha wie zet dit ding in ze post (Ik vind het nu al leuk)

Link to comment
  • Root Admin

Link naar regels werkt weer.

Attachments worden opgeslagen in de map "/forum/uploads". Alleen dat werkt nu om de één of andere reden niet meer (toen het forum nog niet publiek was werkte het wel).

Als het goed is krijgt iedereen nu ook een email over de overstap naar het nieuwe forum systeem.

EDIT: het komt zeer waarschijnlijk omdat de server in SAFE_MODE draait

Link to comment

Gamekeeper, is er een manier om alle posts op gelezen te zetten?
Om namelijk hele forumdelen langs te gaan en elke topic te openen is veel teveel werk!
Cookies opruimen zal miss ook wel werken, maar dan ben ik ook al mijn auto-inlogs kwijt ed...

En verder, hoe werkt de Sub- en Superscript?
De <sub></sub> werkt namelijk niet meer, waarschijnlijk staat HTML uit.
Kun jij die aanzetten?

Link to comment
Maar hoe THA FOCK kan je zien of er een nieuwe replay in een Topic is ?! :)

(ik typ weer eens te langzaam: Stijntje was me voor :P )
Bij mij staan nu alle topics weer op ongelezen... Ik moest ze allemaal aanklikken voordat 'ie transparant werd, misschien ligt 't daar bij jou ook aan...
(of mijn pc deugt gewoon niet )


iig: Mooie nieuwe versie ook ditte :D (ik zelf werk nog met 1.2 die gratis in mijn cpanel zit :P )
Link to comment
Als het goed is zijn er geen topic verdwenen. Welke bedoel je precies?


Bijvoorbeeld bij het beginners gedeelte krijg ik maar 7 topics te zien, terwij ik zeker weet dat het er veel meer waren.

edit: en bij bijvoorbeeld het "ik ben" topic maar 5.
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...