Jump to content
PyroForum.nl

Eurovision songfestival winnaars Lordi


Warcore

Recommended Posts

Als eerste wil ik zeggen dat ik het nummer zelf erg goed vind, het tweede dat ik wil zeggen gaat over de pakken. Die pakken zijn gewoon te erg (negatief bedoeld dit keer) veel mensen zullen dit nogal eng enzo vinden. Mijn moeder bijvoorbeeld durfde niet eens meer te kijken, moet je voorstellen dat kleine kinderen ernaar kijken. Die pakken geven niks extra's aan de show, het wordt alleen maar erger.
Ik heb mijn hart gelucht en ik hoor wel wat de reacties zijn.
Peace, CC

Link to comment

@CoakCraw
Ik vind dat best meevallen. kom op zeg.. Eng??
Mensen die daar niet tegen kunnen kijken niet meer naar de tv om 10 uur...

Sorry, maar ik vind dit een beetje overdreven reactie erop. :)

Ik vind de pakken trouwens zeker wat extra geven, een enorme golf puike sfeer...

Link to comment

Nogmaals, ik vind de muziek geweldig, ik hou van dit soort muziek. En ik vind de dood niet om mee te spotten.
Misschien nemen ouders het songfestival wel op voor hun kinderen die erg van muziek houden, die kinderen slapen de komende nachten niet meer.

Link to comment

CoakCraw, ik wil je niet afkraken, enkel wat kritiek leveren.

Die pakken geven niks extra's aan de show, het wordt alleen maar erger.


Geloof mij maar, die pakken voegen wél degelijk wat toe aan de show. Het uiterlijk is gewoon een belangrijk deel van de performance, wat o.a. samen met de muziek voor het totale plaatje zorgt. Een performance van Kiss met of zonder de Make-up is al een behoorlijk verschil. Natuurlijk merk je dit niet als je een CD-tje opzet, maar dat was hier ook niet het geval. Het gaat hier om live-muziek.

Ik kan begrijpen dat ze er eng uit zien, maar hoe vaak is dat wel niet te zien op tv? Ik weet niet of je ooit de Power Rangers o.i.d. hebt gezien, maar die monsters daar zijn ook niet bepaald moeders mooiste. Daar zijn het monsters die in een serie spelen (dus nep), hier zijn het 'monsters' die een act opvoeren (dus nep).
Het gedeelte kleine kinderen wat Lordi angstaanjagend vind ligt al in bed tegen de tijd dat ze moesten ze spelen, het andere deel is al zoveel gewend (gezien het huidige aanbod seks en geweld op tv) dat ze er denk ik niet zo van opkijken.

EDIT:
ls de ouders dit ongeschikt vinden voor hun kroost dan is het HUN verantwoordelijkheid om een opgenomen video wel of niet te laten zien.
Wat betreft de dood, tja, daarover zullen de meningen flink uiteenlopen. Een groot gedeelte zal inderdaad vinden dat de dood niet is om mee te spotten, een ander gedeelte zal het een zorg zijn.

Trouwens, wat vonden jullie van die aantijging dat Lordi het Satanisme zou bevorderen (als ik hiermee niet teveel off-topic ga uiteraard)?
Ik vond onzin, maja, dat soort dingen zijn altijd te verwachten, omdat:
- Metal meestal wat duistere kantjes heeft wat zonder problemen doorgetrokken wordt tot duivelsverering.
- Het uiterlijk er in dit geval natuurlijk uitzag als een stel monsters.
- 99 van de 100 mensen geen flauw benul hebben wat het Satanisme inhoud.
- Metal op deze manier makkelijk in een kwaad daglicht te zetten, oftewel, even lekker de concurrenten zwart maken (maar wat in dit geval ook een hoop gratis publiciteit opleverde).
Link to comment
Als eerste wil ik zeggen dat ik het nummer zelf erg goed vind, het tweede dat ik wil zeggen gaat over de pakken. Die pakken zijn gewoon te erg (negatief bedoeld dit keer) veel mensen zullen dit nogal eng enzo vinden. Mijn moeder bijvoorbeeld durfde niet eens meer te kijken, moet je voorstellen dat kleine kinderen ernaar kijken. Die pakken geven niks extra's aan de show, het wordt alleen maar erger.
Ik heb mijn hart gelucht en ik hoor wel wat de reacties zijn.
Peace, CC

lol, wat een grap.

en idd die pakken geven net het beetje extra wat het cool maakte, gelukkig gaan ze lekker zo door MET pak :)
Link to comment

Over satan gesproken. Haast iedereen maakt een satan teken bij metal concerten. Bands als cradle of filth, danzing, inmortal en dimmu borgir zingen voor saten en dood. Metal shirts met een tekst als: your god is dead, total fucking darkness, jesus is a cunt, in satan we trush, hell lowest army en satantekens erop.

Ik heb een shirt van cof met zo'n leuke tekst.

Link to comment

Jah, idd, maarja, alto/skater/goth/punkers, het gaat allemaal over het alternative/het uitdagen. Ik vind het zelf ook lachen als ik na word gestaart (en dan niet omdat ik zo mooi ben :roll:) maar omdat ik skater ben (en in een dorp woon waar de helft van de mensen op zondag 3x naar de kerk gaat :D).

Even on-topic in het off-topic gedeelte: Ik vond ze niet slecht, ik vond het zeer goed dat ze gewonnen hebben :). Maar ik heb betere metal bands gehoort. Die pakken zijn trouwens wel heel erg vet :P.

Link to comment

Ik vind de muziek wel goed op zich... Maar ik ben niet zo'n metal fan :D

Jah, idd, maarja, alto/skater/goth/punkers, het gaat allemaal over het alternative/het uitdagen. Ik vind het zelf ook lachen als ik na word gestaart (en dan niet omdat ik zo mooi ben :roll:) maar omdat ik skater ben (en in een dorp woon waar de helft van de mensen op zondag 3x naar de kerk gaat :P).

Even on-topic in het off-topic gedeelte: Ik vond ze niet slecht, ik vond het zeer goed dat ze gewonnen hebben :). Maar ik heb betere metal bands gehoort. Die pakken zijn trouwens wel heel erg vet :P.

Lol, ik ken dus echt niemand die (voor zover ik weet) op zondag naar de kerk gaat. En je weet zeker dat je nagestaard wordt omdat je skater bent (ik trouwens ook maar hier wordt je daar nou niet bepaald voor nagestaard) en niet omdat je "De dorps terrorist" bent? :P
Link to comment

:) Allebie :D

Nee, even serieus, ik hou eigenlijk mn hobby een beetje voor mezelf, alleen mn beste vrienden (2) weten dat ik er mee bezig ben, en de buren die af en toe een knal horen :P.

Maar ik woon in een streng gereformeert dorp, dus op zondag gaat er 3x een stoet naar de kerk, allemaal hoedjes op en zwarte rokken aan...

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...