Jump to content
PyroForum.nl

Flash


pyromania

Recommended Posts

  • Replies 451
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

zijn puntenslijpers van Mg?? ik dacht dat die dingen gewoon van Al ofzo waren..
in pyro is het ong hetzelfde effect, maar toch echt een ander metaal..


Nope, Mg wordt zeer veel gebruikt ik kleurencomposities om de temperatuur hoog genoeg te brengen en Mg heeft het grote voordeel tegenover Al dat het de kleur niet wegdrukt zoals Al(met Al lukt het ook maar het effect is minder goed)

Aan pyromania, ik koop mijn Mg aan een niet nader genoemde bron en het bedraagt ongeveer 400 Mesh.
Link to comment
  • 2 weeks later...
Nou alexio, als jij het zo goed weet...
Ik denk dat de verhouding magnesium hierbij weinig met reactie vergelijkingen en Molecuul massa te maken heeft!


Weet niet of je nu ook beterwetend wilt overkomen, maar reactievergelijkingen heeft alles te maken met de verhoudingen die je gebruikt...
Link to comment


Weet niet of je nu ook beterwetend wilt overkomen, maar reactievergelijkingen heeft alles te maken met de verhoudingen die je gebruikt...

Duhhhhh.....

Schrijf jij maar even de reactie vergelijking van de verbranding van magnesium in deze compositie.
En wil je aan de hand van die reactie vergelijking mij dan even vertellen hoeveel magnesium erin moet.
En misschien heeft het er ook mee temaken hoeveel brandend magnesium je te zien wilt krijgen?!
Link to comment

×
×
  • Create New...